Часті запитання та відповіді на них

Ви перевізник чи туристична фірма?
Перевізник. Діємо від свого імені, без будь-яких посередників, напряму відповідальні перед вами за якість наданих послуг. Наша підприємницька діяльність офіційна, ми зареєстровані як суб`єкти підприємницької діяльності, маємо ліцензії на право "надання послуг з перевезення пасажирів при внутрішніх та міжнародних перевезеннях пасажирів автобусами", сплачуємо податки до державного бюджету, працюємо за безготівковим розрахунком та надаємо замовнику повний пакет бухгалтерських документів щодо поїздки.
Що саме ви пропонуєте?
Автотранспортне підприємство фірма NEOPLAN пропонує якісні пасажирські перевезення з Києва по Україні та Європі комфортабельними двоповерховими автобусами міжнародного класу NEOPLAN-122 за різними напрямками та за прийнятною вартістю проїзду, часто нижчою, аніж у інших перевізників.
Дистанційно купити квиток та миттєво отримати його на власну електронну адресу – тенденція сучасного життя. До ваших послуг сучасна ОНЛАЙН-платформа продажу автобусних квитків на проїзд нашими автобусами до морських курортів Затока, Залізний Порт, Коблево та курортів Болгарії, гірськолижному курорту Буковель, бальнеологічному курорту Трускавець, міст Львів, Ужгород, Юрмала ін., з м. Київ та у зворотному напрямку.
Ми створили зручну систему пошуку, щоб відвідувачам сайту було нескладно знайти відповідний рейс. У ній відображаються маршрути, розклад виїздів, ціни на квитки, графіки руху, тривалість поїздок, інформація про перевізника та автобусний парк.
За допомогою нашої ОНЛАЙН-платформи продажу автобусних квитків Ви можете, не виходячи з дому чи офісу, зі смартфона, планшета чи компютера, придбати квитки на потрібні Вам дати виїздів наших автобусів як на обраний курорт, так і з курорту.
Після здійснення оплати за проїзд на вказану вами електронну адресу миттєво надійде квиток. Вам залишиться його або роздрукувати, або зафіксувати у своєму смартфоні. Таке надходження квитка на Вашу електронну адресу і є не що інше, як персональна доставка квитка Вам додому / в офіс / будь-куди.
Окрім того, ми надаємо знижку 10% при купівлі зворотних квитків.
Завдяки щільному графіку виїздів впродовж літнього сезону в Затоку та з Затоки, в Залізний Порт та з Залізного Порта, ви отримуєте чудову нагоду перебувати на курорті будь-яку потрібну вам кількість днів та не будете жорстко зв’язані графіком виїздів з фіксованими датами виїзду та повернення у задіяного вами перевізника чи туроператора, та, відповідно, незмінною кількістю днів відпочинку.
Звертаємо вашу увагу, що виїзди наших автобусів з Києва відбуваються у зручний для пасажирів післяробочий вечірній час та від виходу з Метро «Іподром». Прибуття на курорти відбувається зранку, безпосередньо перед заселенням відпочивальників у заклади відпочинку. Також, грамотно сплановані години ( 12.00 / 19.00 / 21.00 / 21.30 ) від`їзду з курортів у Київ, дають можливість відпочивальникам або відразу після закінчення терміну оренди місця проживання виїжджати додому і приїжджати у Київ ввечері цього ж дня задовго до закриття станцій Метрополітену, або ж використати останній день відпочинку повністю та повернутись в Київ спозаранку наступного дня безпосередньо до входу в Метро Теремки і встигнути розпочати свій робочий день вчасно.
Завдяки постійному догляду наші автобуси знаходяться у надійному технічному стані, всі системи та агрегати справні, зокрема обігрів чи охолодження салонів працює в режимі «клімат-контролю», гірські гальма справні. Щопівроку автобуси проходять обов’язковий технічний огляд на спеціалізованих СТО. Салони чисті, не прокурені, сидіння не засмальцьовані, спинки сидінь та підлокітники – справні. Відповідно, якість послуг перевезення – найвища.
Які у вас автобуси?
Комфортабельні туристичні 2-поверхові автобуси NEOPLAN-122 німецького виробництва, що відповідають найвищим європейським нормам перевезення пасажирів на далекі відстані. Фото автобусів розміщені в розділі сайту «Наші автобуси».
Який технічний стан ваших автобусів?
Завдяки постійному догляду автобуси знаходяться у надійному технічному стані, всі системи та агрегати справні, в т.ч. обігрів чи охолодження салонів працює в режимі «клімат-контролю», гірські гальма справні. Щопівроку автобуси проходять обов’язковий технічний огляд на спеціалізованих СТО. Салони чисті, не прокурені, сидіння не забруднені, спинки сидінь та підлокітники – справні.
У вас є знижки?
Так. Якщо Ви оплатили 2 і більше посадкових місця в потрібному Вам напрямку, Вам надається знижка 10% при купівлі Вами 2 та більше місць в зворотному напрямку.
Звідки відправляються ваші автобуси?
На всі без виключення напрямки виїздів наших автобусів з Києва посадка пасажирів здійснюється поруч з виходами зі станцій Метро. При поверненні в Київ висадка пасажирів здійснюється біля входів у станції Метро. Біля виходу чи входу якої саме станції Метро – вказано у квитку.
На замовлення автобуси подаються чи повертаються до завчасно узгоджених з замовником місць, де можлива безпечна посадка/висадка пасажирів без порушення правил дорожнього руху.
Туалети є в ваших автобусах? Справні? Ними користуються при переїздах Україною?
Є. Справні.
Використовуються завжди при виїздах в багатоденні тури Європою та Скандинавією під час довготривалих переїздів між містами, коли вздовж доріг відсутні спеціалізовані паркінги з впорядкованими вбиральнями, а на АЗС, які трапляються вздовж дороги, туалетні кімнати не багатосекційні і для відвідин такого «одномісного» туалету усіма пасажирами 2-поверхового автобуса доведеться потратити до 2-х годин дорогоцінного часу.
Не використовуються при переїздах Україною, оскільки необхідність у використанні автобусного туалету зведена до нуля тим, що під час поїздки за будь-яким з наших маршрутів Україною обов’язково здійснюються кожні 3,0 – 4,0 години, у відповідності до правил перевезення пасажирів автомобільним транспортом, санітарні зупинки («санітарна зупинка» автобуса означає: відвідування туалетів та миття рук пасажирами, за потреби – вживання їжі та напоїв) на сучасних великих комплексах АЗС, таких як OKKO, WOG, UPG чи SOCAR, де в великих туалетних приміщеннях є багато кабінок, є гаряча вода та сушки для рук, і для відвідин такого туалету усіма пасажирами 2-поверхового автобуса знадобиться усього 20 – 25 хвилин часу.
У холодну пору року при температурах нижче 0 градусів туалет в автобусі не працює.
Однак, якщо станеться так, що під час зимових переїздів (наприклад - в Карпати) на переметених дорогах котрийсь з наших автобусів вимушено втрапить в сніговий полон на декілька годин (в умовах хурделиці, вночі, особливо дітям - куди йти в туалет та як це зробити ?) - водії зобовязані наявну у кожному нашому автобусі (завчасно приготовану до зимових виїздів) спеціальну хімічну рідину для автобусних туалетів залити в спецбачок WC та підготувати туалет для експлуатації пасажирами.
У мене маленька дитина. Щоб не купувати для неї квиток можна я триматиму її під час поїздки у себе на руках?
Оскільки переїзд автобусом до пропонованих нами міст, в т.ч. до кожного з вказаних курортів та назад довгий за часом і відбувається впродовж ночі, коли всі пасажири (без дітей і з дітьми) хочуть/намагаються спати, а маленькі діти віком до 1,5 року в цей час відчувають дискомфорт і не спеціально, а через те, що вони маленькі - всю ніч плачуть, створюючи дискомфорт всім пасажирам, а діти, старші 3-х років, при розміщенні на руках у батьків впродовж всієї поїздки, не спеціально, а через те, що вони вже не маленькі за розмірами, а місця поміж сидіннями не так багато - весь час ударяють в сидіння попереду себе, створюючи цим серйозний дискомфорт людям, які знаходяться на сидіннях попереду, і потім незадоволені дискомфортом пасажири пишуть скарги на перевізника в уповноважені контролюючі інстанції:
• перевізник не бере до перевезення в автобусі дітей, молодших 1,5 року;
• перевізник дозволяє батькам перевозити у себе на руках, без оплати окремого місця в автобусі, дітей віком тільки від 1,5 до 3-х років у кількості одне дитя на сім'ю/маму/батька;
• перевізник просить батьків завчасно бронювати і оплачувати окреме місце в автобусі своїй дитині, яка старша від 3-х років.
Перевізник просить з розумінням віднестись до цього і, якщо вищеподані обмеження не влаштовують громадян – потенційних пасажирів автобуса, перевізник приносить їм свої вибачення і просить знайти інший спосіб, як їм дістатись до місця відпочинку та назад.
Що входить у вартість квитка?
У вартість кожного, в т.ч. дитячого, квитка входить 1 місце багажу розміром не більше 60 х 50 х 40 см загальною вагою до 25 кг та один комплект гірськолижного спорядження при виїздах на гірськолижні курорти.
Я оплатив квиток. Цього достатньо, щоб виїхати?
Так, достатньо. Але при посадці в автобус обов’язково пред’явіть Ваш квиток з екрану смартфону або в роздрукованому вигляді.
Чи потрібно обов’язково підтверджувати свій виїзд?
Не потрібно. Головне вчасно, а краще – завчасно, прибути на посадку.
Читаючи відгуки про автобусні пасажирські перевезення можна натрапити на повідомлення про те, що коли купуєш електронний квиток, в результаті на одне місце можуть претендувати два пасажири. Це правда?
ЦЕ ПРАВДА, якщо: в онлайн-сервісі не використовується схема посадочних місць в салоні автобуса і електронні квитки продаються без вказання номеру місця в квитку, коли перевізник продає квитків стільки, скільки їх купують, а оператор перевізника, по якійсь причині (можливо – відволікся) не відслідкував і вчасно не закрив продаж квитків у той момент, коли вже вільних місць не могло бути. Однак, це буває вкрай рідко, рідше ніж один випадок на сто виїздів.

ЦЕ НЕ ПРАВДА, якщо: в онлайн-сервісі використовується схема пронумерованих посадочних місць в салоні автобуса і електронні квитки продаються з вказанням номеру місця в квитку. Адже, коли всі місця викуплені, і на схемі жодне з місць не відкрите, - неможливо купити те, чого нема.
Я можу бути впевненим, що мені дістануться ті місця, які вказані в моєму квитку?
Так.
Що таке «вільна розсадка» і які місця можуть дістатись моїй сім`ї?
Вільна розсадка передбачає два способи розсаджування пасажирів у салоні автобуса:
1.Увійшовши в автобус, пасажири самостійно обирають собі місця. Це найпростіший для перевізника, але не самий вдалий як для пасажирів, так і для перевізника, спосіб розсадки.
2.Менеджер фірми-перевізника завчасно, заочно в ручному режимі, розписує пасажирів по місцях у салоні автобуса і, до подачі автобуса на посадку, сповіщає пасажирам номери їхніх посадкових місць, телефонуючи або надсилаючи СМС-повідомлення. Для заочного розсаджування використовується інформація з платформи продажу квитків. Алгоритм заочної розсадки слідуючий:
- починається від початку салону;
- спочатку ті, хто раніше придбав квиток;
- пасажири, вказані у квитку (2-, 3-, 4- і т.д. особи) повинні сидіти поряд;
- одиночні вільні місця, які залишаються після розсадки груп з 2-х та більше осіб, надаються пасажирам, котрі їхатимуть одноособово та у порядку придбання ними квитків;
Як правило, у поважного перевізника передбачені 2-3 незайняті резервні місця, розміщені поряд.
Ми, у випадку продажі квитків з вільною розсадкою, використовуємо спосіб 2.
Чи буде сповіщення про мій виїзд надсиланням СМС на мій мобільний?
Так, буде. Не пізніше, ніж за 6 годин до запланованого часу виїзду, на вказаний Вами номер мобільного телефону надійде нагадування у вигляді текстового СМС з датою та годиною виїзду, місцем посадки та номером і кольором автобуса.
Якщо виникатиме затримка виїзду - як про це дізнатись?
Нажаль, від нечастих випадків затримки виїзду не убезпечений жоден із європейських перевізників. У випадку затримки нашого виїзду кожен наш пасажир буде завчасно повідомлений про час затримки і про нову годину виїзду СМС-повідомленням на мобільний телефон.
Я оплатив квиток на сайті, гроші з картки знялись, а квитка досі немає . . .
Після здійснення Вами оплати квиток повинен надійти на вказану Вами електронну адресу відразу. Якщо квиток не надійшов, то надходження квитка перевірте у СПАМ / перевірте, чи дійсний вказаний Вами Email / чи правильно Ви написали свою електронну адресу. Не використовуйте скриньки @mail.ru, @yandex.ru, @list.ru та подібні. Дзвоніть нам, ми відразу ж перевіримо надходження грошей за Вашим прізвищем та імям на наш рахунок. Якщо гроші надійшли, ми гарантуємо Вам проїзд і підтвердимо Ваші місця.
Можна заплатити за квиток водієві при посадці в автобус?
Якщо Ви не купили квиток через наш сайт в надії на те, що перед самим виїздом автобуса будуть вільні місця, то: якщо вільні місця будуть, - можна заплатити за проїзд водієві; якщо вільних місць не буде, - Ви не зможете виїхати.
У випадку спізнення або неявки на виїзд сплачені за квитки гроші повертаються?
Ні. У випадку спізнення або неявки на виїзд, навіть з поважної, на Ваш погляд, причини, сплачені за квитки гроші не повертаються. Завчасний виїзд до місця посадки в автобус убезпечує від спізнення.
Чи можливе перенесення дати виїзду відносно вказаної в квитку?
Перенесення дати виїзду без втрати у коштах можливе за умов звернення не менш ніж за 3 доби (72 години) до години виїзду та наявності вільних місць на нову дату.

За інших умов перенесення дати виїзду НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО. Щоб змінити дату виїзду:
1.Купіть новий квиток на потрібну дату. 2."Старий" квиток поверніть (див. вище).

(На сайті в сервісі "Он-лайн купити квиток на автобус" є інструкція щодо умов повернення квитка чи перенесення дати виїзду, прочитайте і відповідно дійте, і гроші будуть повернуті).
Як повернути квиток?
На сайті в сервісі "Он-лайн купити квиток на автобус" є інструкція щодо умов повернення квитка, прочитайте і відповідно дійте, а саме:


Повернення грошей за квиток здійсніть, зателефонувавши на моб.: +38 097 009 03 04

Гроші будуть повернуті у сумі (за вирахуванням вартості банківських послуг платіжного сервісоу LIQPAY при оплаті Вами квитків та при поверненні грошей на Вашу картку):

100 % - за умови сповіщення про відмову від поїздки за 10 діб до дати виїзду,

70 % - за умови сповіщення про відмову від поїздки менш ніж за 10 діб до дати виїзду,

50 % - за умови сповіщення про відмову від поїздки менш ніж за 48 годин до години виїзду,

0 % - за умови сповіщення про відмову від поїздки менш ніж за 24 години до години виїзду

на Вашу банківську картку протягом 3-х днів від дня сповіщення про відмову.

У випадку спізнення або не явки на виїзд сплачені за квитки гроші не повертаються.
Купив квиток на своє прізвище, але не виходить поїхати. Чи може по моєму квитку поїхати інша особа? Що для цього потрібно?
Так, може. Потрібно, щоб ця особа при посадці в автобус пред’явила Ваш квиток з екрану смартфона або в роздрукованому вигляді і обов’язково повідомила своє прізвище імя та по батькові для внесення її в список застрахованих пасажирів (в зошит Інтербус при виїзді за кордон) замість Вас.
Що робити, якщо в квитку вказані неправильні дані пасажира / пасажирів?
При посадці в автобус пред’явіть Ваш квиток з екрану смартфона або в роздрукованому вигляді і обов’язково повідомте правильні дані пасажира / пасажирів для внесення його / їх в список застрахованих пасажирів (в зошит Інтербус при виїзді за кордон).
Втратив квиток. Не пам’ятаю дату виїзду, годину виїзду, номер місця. Що робити? Я зможу виїхати? Зайняти своє місце?
Зможете виїхати у свій день виїзду зайнявши своє місце. Інформація про оплату Вами квитка зберігається. Телефонуєте нам, називаєте свої ПІБ і якщо ваш квиток дійсно оплачений – перепон для виїзду немає.
Чи потрібно при поверненні квитка заповнювати Заяву, вказувати свої, в т.ч. паспортні дані, місце прописки, інше?
Ні, не потрібно. Під час купівлі квитка Ви вже вказуєте свої прізвище ім’я та по батькові та номер свого моб. телефону. Для повернення Вам грошей цього достатньо.
Ви здійснюєте обробку персональних даних? Як збираєтесь їх використовувати?
Ваші персональні дані (ПІБ, номер моб. тел., Email), які Ви вказуєте під час купівлі квитка, зберігаються у нас. Використовувати їх, щоб регулярно масово закидати Вас своїм СПАМом ми не збираємось. Також гарантуємо, що нікому ці дані не передаватимемо. Можливо, один чи два рази впродовж календарного року, нагадаємо Вам, що будемо раді знову бачити Вас у черговій поїздці з нами. Якщо це буде зроблено, то не інкогніто, а тільки з нашого номеру тел. чи нашої Email.
Як забронювати квиток, якщо: у мене немає електронної почти, немає доступу до інтернету, мобільний телефон старого зразка, у мене тільки готівка, я не в Україні?
Спосіб є. Телефонуйте нам, разом вирішимо це питання.
Що можна перевозити через кордон?
Дозволено перевозити:
- Грошові кошти без заповнення декларації в еквіваленті до 10 000 Євро в будь-якій валюті.
- Пасажирам старшим 18 років - 1 літр міцного алкоголю (більш 22,3% спирту) і 2 літри слабоалкогольного напою (менш 22,3% спирту, включно з ігристими винами), 4 літри некріпленого вина і 16 літрів пива.
- Пасажирам старшим 18 років - 40 штук сигарет (дві пачки), 10 штук сигар або 50 грамів тютюну.
- Предмети особистого користування (одяг, взуття, туалетні приладдя, власні коштовності, інвалідні візки і т.д.).
- Електротовари, побутову техніку та спортивний інвентар тільки для власних потреб.
- Лікарські препарати в кількості як для власних потреб пасажира.
- Тварин в клітках при наявності ветеринарного свідоцтва міжнародного зразка і з відмітками про вакцинацію.
Забороняється перевозити:
- Мясомолочні продукти.
- Наркотики та нарковмісні препарати.
- Предмети культурної, художньої чи історичної цінності без відповідного дозволу.
- Отруйні, радіоактивні, легкозаймисті та вибухонебезпечні речовини.
- Мисливську, спортивну та іншу вогнепальну, а також газову зброю, без чохлів і відповідного дозволу.
- Партії товарів (немалу кількість однакових нових товарів).
Для отримання більш точної інформації зайдіть на сайт Державної прикордонної служби України: https://dpsu.gov.ua
Чи можна у вас оформити страховий поліс?
Ні.
У вас часто скасовують рейси?
Ми не скасовуємо рейси. Усі пасажири, які мають квитки на рейс, вчасно виїдуть до потрібного їм місця призначення.
Скажіть, автобус прибуває вчасно, не затримується?
Ми максимально притримуємось вказаних графіків руху. На виїздах по Україні, якщо не втрапити на ремонт дороги, спізнення – це рідкість. На виїздах за кордон затримки трапляються під час проходження кордону, однак не з нашої вини. Досить часто кордон вдається пройти швидше прогнозованого часу. В будь-якому випадку плануйте свій час з запасом.
Чи є послуга доставки квитків додому?
Ні, послугу доставки квитка кур`єром до Вашого помешкання ми не надаємо. Адже надходження квитка на Вашу електронну адресу і є не що інше, як персональна доставка квитка Вам додому / в офіс / будь-куди.
Мені потрібно передати посилку з водієм, не купуючи квиток на автобус. Це можливо?
Тільки на виїздах по Україні. Мусите попередньо зателефонувати нам і сповістити про це, але НЕ РАНІШЕ, ніж за три дні до дати обраного Вами виїзду.
Можна я візьму з собою домашнього улюбленця (собачку, кішечку, кролика, хомячка)?
На виїздах по Україні можна за умов: ПЕРЕД КУПІВЛЕЮ квитка обов’язково телефонуєте нам і повідомляєте про свого улюбленця. Якщо ми надаємо Вам згоду, Вам необхідно буде взяти з собою спеціальну клітку. Якщо у когось з пасажирів виявиться алергія на тварин, вихованець може бути поміщений в багажне відділення.
На виїздах за кордон можна за тих самих умов, плюс ОБОВ`ЯЗКОВО потрібно мати всі необхідні документи на тварину.
Підкажіть номер водія.
Ми не надаємо особисті номери наших водіїв. В Вашому квитку вказані всі дані по Вашому виїзду, в т.ч. наш офісний номер. Ви отримаєте дублююче СМС з тією ж інформацією про Ваш виїзд плюс номер та колір автобуса. Однак, за потреби, в особистому спілкуванні Ви можете запитати у водія номер телефону.